Nasze zajęcia dla sześciolatków łączą elementy zabawy z kartami pracy – ale nigdy nie bawimy się „dla samej zabawy”. Każda aktywność jest starannie zaplanowana i prowadzi do określonych celów językowych.
Od początku kładziemy nacisk na to, aby dzieci nie tylko poznawały słówka, ale potrafiły je wykorzystywać w praktyce – w prostych zdaniach i krótkich dialogach. Dzięki temu maluchy od razu wyrabiają sobie nawyk poprawnej wymowy w brytyjskim akcencie oraz naturalnej płynności w mówieniu.
Zajęcia odbywają się w kameralnych grupach – maksymalnie 6-osobowych. To pozwala lektorowi poświęcić uwagę każdemu dziecku i na bieżąco korygować wymowę oraz sposób budowania wypowiedzi. Dzięki temu każde dziecko ma realną szansę na to, aby mówić głośno, pewnie i zrozumiale.
Równie duży nacisk kładziemy na rozumienie – zarówno całych zdań, jak i pojedynczych słów. Dzięki temu dzieci nie tylko mówią, ale także rozumieją, co same i inni komunikują, co sprawia, że język od początku „żyje” i jest używany w prawdziwych sytuacjach.
Zajęcia są tematycznie powiązane z materiałem, który dzieci spotkają w klasie 1. Oznacza to, że gdy rozpoczną naukę w szkole, lekcje angielskiego będą dla nich łatwiejsze i mniej stresujące – staną się powtórką już znanego materiału, a nie zupełnie nowym wyzwaniem.
Uczymy słownictwa w kontekście, a następnie przechodzimy do zdań, np.: She’s in the kitchen, There is a sofa in the living room, Can I have some lettuce, please?, He’s got three eyes. Dzięki takiemu podejściu dzieci od samego początku uczą się mówić pełnymi zdaniami, a nie tylko powtarzać pojedyncze słówka.
Poniżej przedstawiamy fragmenty zwykłych lekcji, które najlepiej pokazują, jak w praktyce wygląda nauka w naszej szkole.

